BINE ATI VENIT pe blogul meu!sper ca va veti distra aici ascultand cea mai buna muzica si seturile mele!

marți, 19 octombrie 2010

DJ M-Hi-Me Rompio El Corazon 17.10.2010

DOWNLOAD
 In sfarsit am reusit sa inregistrez setul BOMBA de care v-am zis..set plin de influente LATINO :X..sunt sigur ca o sa va surprinda! ps:m-am autodepasit la acest set :D
 sa nu ziceti ca-s rau,va las TRACKLIST:1.Louis Botella, Dj Joss - Change The World (MastikSoul Tribal Remix)
2.Gregor Salto, Mastiksoul - Toca Bunda (Original Mix)
3.DJ Gregory & Gregor Salto - Canoa (Tuxiro Bootleg)
4.John Jacobsen & Anzwer - Esta Buena (Marcos Rodriguez Remix)
5.Musta y Capasso & Jolly Axe - El Tamburito (Original Mix)
6.Stefano Noferini VS  Paul Johnson – Get Get Down - (Miguel Vargas Bootleg Mix)
7.Yolanda Be Cool and Dcup - Gypsy Moves (Miguel Vargas Dirty Dutch Mix)
8.Spencer & Hill Ft. Bastian Van Shield - Cantina (Bastian Van Shield Mix)
9.G.K. Project feat. Rafael Kane - Hey You Stickin in My Brain (Die Hoerer Remix)
10.Nexboy - Sweet Home Chicago (Original Mix)
11.Lolita - Joli Garcon (Rob & Chris Remix)
12.KCB & Timmy Trumpet - Tromba Ye Ye Ye (Max K. Remix)
13.Spankox - You Like Torero  (Original Mix)
14.Nick & Danny Chatelain - Lo Que Hay (Victor Magan & Josepo Remix)
15.Coqui Selection - Sentimiento (Original Mix)
16.ALBERT NEVE & V.MAGAN - Atun con SAX (Dj Vladootzy bootleg) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu